למרות הפשרה: מאות חברות במשק מודיעות על השבתה מחר

    אבי יעקב 1 Comment on למרות הפשרה: מאות חברות במשק מודיעות על השבתה מחר

    ברקע החרפת המחאה: פורום העסקים הכולל כ-150 בכירים במשק הודיע הערב על השבתה מחר של כל החברות בפורום. בעקבות ההודעה, גם עשרות חברות היי-טק וקרנות הון סיכון הודיעו על השבתת פעילות מחר ומתן אפשרות לעובדים לצאת למחאות

    מחאת ההייטקיסטים צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום כינוס הלילה של פורום העסקים, שמונה את ראשי כ 150 החברות הגדולות במשק אשר מעסיקות את מרבית העובדים במגזר שאינו ממשלתי ואשר פועל למניעת הקרע בעם באמצעות עצירת החקיקה החד צדדית; הידברות; והגעה להסכמות.

    הוחלט כי מחר בבוקר לא תיפתח הפעילות של החברות שבפורום. הפורום קורא לחברות ועסקים נוספים להצטרף לצעד החירום שננקט, בלית ברירה, על מנת להביא לעצירת החקיקה החד צדדית וכניסה להידברות.

    חייבים להגיע להסכמות שימנעו את הפגיעה הדרמטית בכלכלה ואת השסע שקורע את החברה, מפרק את צבא העם ומסכן את הבטחון והעתיד של כולנו. הפורום קורא לראש הממשלה למלא את חובתו, להבין את גודל האסון שעלול להתרחש בימי בין המצרים שלפני תשעה באב, לעצור מיידית את החקיקה ולהיכנס להידברות.

    יחד עם זאת נמסר כי חברות שבהן ישנן מגבלות רגולטוריות לסגירה או שהינן משק לשעת חירום תינתן אפשרות לעובדים לפעול לפי צו מצפונם ולהפגין.

    במקביל, אחרי הפורום עשרות חברות היי-טק וקרנות הון סיכון הודיעו על השבתת פעילות מחר ומתן אפשרות לעובדים לצאת למחאות. גם, קבוצת מרכזי ביג הודיעה על הצטרפות לשביתה מחר. גם קבוצת עזריאלי מודיעה על השבתת מרכזי המסחר והמשרדים ברחבי הארץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תשביתו את מה שאתם רוצים
      תגרמו לאנרכיה במדינה
      אל תשכחו שאם הימין יצא להפגנות
      אתם תסבלו יותר
      קמו עוד מומחים לדמוקרטיה
      יו"ר ההסתדרות הרפואית
      יו"רההסתדרות הכללית
      ועוד מומחים גדולים לדמוקרטיה
      אין לכם זכות להשבית כלום
      יש ממשלה והיא מחליטה
      לא אתם
      ואל תאיימו על ממשלה נבחרת